JANGAN LEPASKAN PELUANG !!!!!!

PKR CABANG BATU GAJAH SEDANG MEMBUAT PENDAFTARAN PEMILIH BARU. (PENGUNDI BARU )


SILA HUBUNGI :
012-4646394 SDR ANTONI
012-4326371 PN PARAMESWARI

PROGRAM TAMBAH AHLI
HUBUNGI :
012-5062467 SDR FUAD
017-5195932 SDR HAZHA

NO 5B, JALAN DEWANGSA,
31000 BATU GAJAH,
PERAK.

DIBUKA SETIAP HARI SELASA
9.00 PAGI - 3.00 PETANG

EMAIL:batugajahpkr@gmail.com

Alamat surat menyurat:
BLOK F- 74, PERUMAHAN AWAM,
JALAN BEMBAN,
31000 BATU GAJAH, PERAK

12 September 2009

JANGAN BERLAGAK KATA "RON"

“Rakyat benci sekiranya kamu berlagak, salah guna kuasa dan tunjukkan kekayaaan. Rakyat sayang jika kita jadi pembela rakyat yang sebenarnya," katanya.

Dalam ucapannya juga, Najib turut menempelak Pakatan Rakyat.

"BN adalah institusi politik yang terlalu banyak berjasa kepada negara, kerana berusaha membina perpaduan politik, maka Malaysia boleh membangun dan berjaya sebagai sebuah negara bangsa.

"Pembangkang belum tahu bagaimana memerintah negara. Satu parti nak sekular, satu parti nak negara Islam, dan satu lagi entah apa nak buat.

"Saya nak tanya pembangkang, janji Kampung Buah Pala. Siapa janji kepada penduduk Kampung Buah Pala.... kalau kami menang kamu akan tetap berada di sini selama-lamanya," katanya.

Menurut Najib, sebenarnya Pakatan telah menyalahi janji tetapi BN akan menunaikan janji-janjinya kepada rakyat.

Perpaduan kaum

Najib yang juga presiden Umno mahu melihat BN sebagai sebuah parti yang inklusif dan meraikan kepelbagaian, sesuai mengikut acuan dan konsep 1Malaysia iaitu bersikap adil dengan semua kaum.

"Kita harus mengingatkan diri kita, bukan sahaja di dalam dewan ini, tetapi di luar dewan, kita harus mengingatkan generasi muda bahawa negara kita terkehadapan kerana permuafakatan antara kaum,” katanya.

Sebelum mengakhiri ucapannya, Najib melaungkan kata semangat kepada perwakilan, "Tunjukkan kamu bersama-sama dengan BN" beberapa kali.

"Kita berkongsi satu cita-cita, kita berkongsi 1Malaysia," kata Najib sambil disambut oleh teriakan "ya" dan tepukan gemuruh daripada perwakilan yang hadir.


mkini

No comments:

MOHON SUMBANGAN

KAMI AMAT MENGHARAPKAN SUMBANGAN
DARIPADA SUMBANGAN ANDA..!!!!!
A/C : 111 201 200 2206
AMBANK