JANGAN LEPASKAN PELUANG !!!!!!

PKR CABANG BATU GAJAH SEDANG MEMBUAT PENDAFTARAN PEMILIH BARU. (PENGUNDI BARU )


SILA HUBUNGI :
012-4646394 SDR ANTONI
012-4326371 PN PARAMESWARI

PROGRAM TAMBAH AHLI
HUBUNGI :
012-5062467 SDR FUAD
017-5195932 SDR HAZHA

NO 5B, JALAN DEWANGSA,
31000 BATU GAJAH,
PERAK.

DIBUKA SETIAP HARI SELASA
9.00 PAGI - 3.00 PETANG

EMAIL:batugajahpkr@gmail.com

Alamat surat menyurat:
BLOK F- 74, PERUMAHAN AWAM,
JALAN BEMBAN,
31000 BATU GAJAH, PERAK

04 January 2010

KHALIMAH ALLAH NAK, HUDUD TOLAK

Apabila Umno dan sekutunya Ngo yang pro Umno melenting termasuk 'orang ' yang kasihan kepada Umno turut menyokong Umno dalam isu kalimah Allah aku hanya menganggap itu hanyalah gambaran orang munafik yang mengaku beriman kepada Allah sebenarnya mereka bukannya orang yang beriman. Kepada pemimpin Pas pula yang bersetuju akhbar Kristian itu guna kalimah Allah andainya dengan tujuan nak jaga hati orang kafir sebab tu bersetuju itu aku tak setuju. Jika kalimah Allah itu memang boleh digunakan oleh orang kafir berdasarkan hujah Al-Quran dan Hadis itu aku setuju.

Adakah Ngo -ngo Melayu dan Umno merasa terhina dan tercabar dengan kumpulan 'Black Metal' yang amalkan budaya Syaitan dengan kencing atas Quran, berzina atas Quran, pijak Quran dan puja Syaitan . Puak-puak ni terdiri daripada anak-anak muda Melayu beragama Islam.Apa tindakan Umno terhadap isu ini?

Apa nak dihairankan dengan orang munafik yang solat belakang Nabi Muhammad SAW macam Abdullah bin Ubai. Buat masjid pun Nabi suruh bakar. Apa nak dihairankan dengan Umno yang tolak Hukum Hudud di Kelantan dan juga Trengganu sehingga sampai sekarang tak terlaksana.Kalau Umno betul-betul nak kepada Kalimah Allah nak kepada Hukum Allah tolong desak supaya Kerajaan Persekutuan benarkan Hukum Hudud dilaksanakan di Kelantan. Tu baru betoi.Kalau Pas Kelantan pula kata tak mampu nak laksana bila Kerajaan Pusat kata boleh aku pun tak sokong Pas dah.

Apa isu pun kalau Umno sentuh bab Agama memang ada agenda politik . Kalau Umno kata tak ada agenda politik tu bohong namanya. Umno boleh cakap keluar 'buahTai chi' dan 'buah kun tau' untuk dipercayai rakyat.Hakikatnya Umno sendiri pada satu masa dulu nak buang perkataan Islam pada Parti Pas tapi tak kesampaian kerana semua jabatan Agama Islam ada perkataan ISLAM. Bagaimana pula dengan kalimah Allah yang ada pada pakaian seragam polis yang dipakai oleh orang yang bukan Islam? Tu nak kira macam mana?



"Dan apabila engkau melihat mereka, engkau tertarik hati kepada tubuh badan mereka (dan kelalukannya); dan apabila mereka berkata-kata, engkaujuga (tertarik hati) mendengar tutur katanya (kerana manis dan fasih. Dalam pada itu) mereka adalah seperti batang-batang kayu yang tersandar (tidak terpakai kerana tidak ada padanya kekuatan yang dikehendaki). Mereka (kerana merasai bersalah, sentiasa dalam keadaan cemas sehingga) menyangka tiap-tiap jeritan (atau riuh rendah yang mereka dengar) adalah untuk membahayakan mereka. Mereka itulah musuh yang sebenar-benarnya maka berjaga-jagalah engkau terhadap mereka. Semoga Allah membinasa dan menyingkirkan mereka dari rahmatNya. (Pelik sungguh!) Bagaimana mereka dipalingkan (oleh hawa nafsunya - dari kebenaran)?"-Surah Al-Munafiqun Ayat 4
http://misaimerah.blogspot.com

No comments:

MOHON SUMBANGAN

KAMI AMAT MENGHARAPKAN SUMBANGAN
DARIPADA SUMBANGAN ANDA..!!!!!
A/C : 111 201 200 2206
AMBANK