JANGAN LEPASKAN PELUANG !!!!!!

PKR CABANG BATU GAJAH SEDANG MEMBUAT PENDAFTARAN PEMILIH BARU. (PENGUNDI BARU )


SILA HUBUNGI :
012-4646394 SDR ANTONI
012-4326371 PN PARAMESWARI

PROGRAM TAMBAH AHLI
HUBUNGI :
012-5062467 SDR FUAD
017-5195932 SDR HAZHA

NO 5B, JALAN DEWANGSA,
31000 BATU GAJAH,
PERAK.

DIBUKA SETIAP HARI SELASA
9.00 PAGI - 3.00 PETANG

EMAIL:batugajahpkr@gmail.com

Alamat surat menyurat:
BLOK F- 74, PERUMAHAN AWAM,
JALAN BEMBAN,
31000 BATU GAJAH, PERAK

29 March 2010

KETUA AMK KELUAR PKR

Seramai 300 ahli Pemuda Parti Keadilan Rakyat (PKR) Ipoh Barat bertindak keluar parti kerana hilang keyakinan dengan pucuk pimpinan tertinggi parti berkenaan.

Bekas Ketua Pemuda PKR Ipoh Barat, V Subaramiam berkata, tindakan itu dilakukan selepas aduan berhubung mereka dihina pada satu mesyuarat kira-kira setahun lalu tidak diendahkan.

“Justeru, lebih baik kami mengundur diri daripada terus bersama PKR,” katanya pada sidang media di Kampung Tengku Hussin Hujung di sini, semalam.

Subramaniam mendakwa kira-kira 700 ahli Pemuda PKR Ipoh Barat daripada 12 cawangan sudah setuju untuk keluar parti.

Bagaimanapun katanya, semalam hanya sebahagian sahaja yang hadir untuk memberikan sokongan.

“Berkemungkinan kita akan mengadakan majlis berasingan untuk mengumumkan ahli pemuda PKR yang lain keluar dari parti itu dalam masa terdekat,” katanya.

Sementara itu, Pengerusi Kelab Penyokong Kerajaan Negeri Barisan Nasional (BN) merangkap Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Manjoi, Datuk Nadzri Ismail berkata, tindakan berani yang dilakukan pemuda PKR itu menunjukkan rakyat sudah mula memahami apa yang diperjuangkan mereka.

Menurutnya, tindakan Pemuda Ipoh Barat ini menjelaskan sesuatu kepada rakyat bahawa PKR sudah tidak mendapat kepercayaan daripada ahlinya sendiri.

“PKR memang pakar dalam mengubah persepsi sehingga mengelirukan rakyat dan berjaya memperdaya rakyat dengan kata-kata mereka.

“Bagaimanapun, sejak kebelakangan ini rakyat mula sedar bahawa PKR hanya menipu rakyat dengan memanipulasi setiap tindak-tanduk yang dilakukan mereka,” katanya.

Nadzri turut mengucapkan tahniah kepada Pemuda Ipoh Barat yang mengambil tindakan sanggup keluar dari parti demi mempertahankan maruah mereka.

“Sehubungan itu, diharap rakyat akan hidup dalam keadaan stabil, harmoni dan bersatu di samping hidup maju ke hadapan tanpa sebarang gangguan politik dalam kehidupan seharian,” katanya.

Bekas Ketua Pemuda PKR, Ezam Mohd Noor berkata, keputusan ahli Pemuda PKR Ipoh Barat untuk keluar parti adalah sesuatu yang bijak.

Menurutnya, beliau tidak terkejut dengan pendedahan yang dilakukan Pemuda Ipoh Barat itu kerana sudah boleh membacanya daripada awal.

“Justeru, saya menyeru supaya semua (ahli PKR) tampil untuk menyelamatkan negeri daripada dibelenggu permainan politik PKR.

“Isu seperti memfitnah pemimpin harus dihentikan segera supaya negara hidup dalam keadaan aman dan sejahtera,” katanya.

No comments:

MOHON SUMBANGAN

KAMI AMAT MENGHARAPKAN SUMBANGAN
DARIPADA SUMBANGAN ANDA..!!!!!
A/C : 111 201 200 2206
AMBANK