JANGAN LEPASKAN PELUANG !!!!!!

PKR CABANG BATU GAJAH SEDANG MEMBUAT PENDAFTARAN PEMILIH BARU. (PENGUNDI BARU )


SILA HUBUNGI :
012-4646394 SDR ANTONI
012-4326371 PN PARAMESWARI

PROGRAM TAMBAH AHLI
HUBUNGI :
012-5062467 SDR FUAD
017-5195932 SDR HAZHA

NO 5B, JALAN DEWANGSA,
31000 BATU GAJAH,
PERAK.

DIBUKA SETIAP HARI SELASA
9.00 PAGI - 3.00 PETANG

EMAIL:batugajahpkr@gmail.com

Alamat surat menyurat:
BLOK F- 74, PERUMAHAN AWAM,
JALAN BEMBAN,
31000 BATU GAJAH, PERAK

30 November 2009

PR KUKUH

29 Nov, Ipoh -
1.PRU12 telah menunjukkan komitmen PR melaksanakan agenda perubahan . Ini terbukti dengan kejayaan memerintah 5 negeri dibawah Pakatan Rakyat . Pelbagai perubahan dan dasar yang baru telah dilakukan disetiap negeri PR semata-mata untuk kepentingan dan kesejahteraan rakyat .

2. Negeri Perak antara negeri PR yang menjadi contoh ketika memerintah negeri Perak. Selama 10 bulan memerintah negeri, PR Perak berjaya menunjukan prestasi khidmatnya kepada rakyat. Mengikut audit negara, PR negeri Perak berjaya mengurus kewangan negeri dengan baik. Tiada unsur rasuah.

3. Pemimpinnya tidak berebut mengambil peluang tetapi berusaha melaksanakan tanggungjawab dengan baik. Sebaliknya para pemimpin UMNO yang dilantik menjadi ahli Majlis Bandaraya Ipoh berebut-rebut untuk mendapatkan projek. Ini maklumat yang diberikan oleh pegawai tertinggi MBI kepada saya ketika saya dan rakan-rakan mengunjungi beliau baru-baru ini.

4. Ternyata dasar yang dibuat oleh PR Perak telah diikuti oleh UBN dalam konteks meraih keyakinan rakyat terhadap BN.

Pelbagai usaha yang dilakukan termasuklah UBN mulai menggunakan pendekatan agama. Walaubagaimanapun perilaku pemimpin UMNO masih tidak berubah. Ada Ketua Bahagian UMNO Go........ melesapkan peruntukan MB kira-kira RM20ribu untuk jamuan Hari Raya baru-baru ini . Berbanding semasa PR memerintah, bayaran kepada pembekal makanan dibayar dalam tempuh 2 minggu. Kata seorang cateree makanan kepada saya.

5. Walaupun Kerajaan Perak telah dirompak oleh BN dibawah agenda Najib, namun pemimpin dan pendokomg PR masih kuat dan bersatu untuk merencana semula agenda memimpin kerajaan negeri Perak.

6. Dalam konvensyen DAP, kesemua pimpinan PR telah menunjukkan komitmen bersama untuk terus memperkukuhkan PR di negeri ini. PR Perak kini sentiasa mengambil keputusan bersama dan berusaha mengelakkan daripada timbul isu-isu yang merugikan PR.


Konvensyen DAP Perak telah diadakan pada pagi tadi yang telah
dirasmikan oleh YB Lim Guan Eng selaku Setiausaha Agung DAP

Sewaktu ucapanya beliau telah menyebut 5 perkara kejayaan sewaktu pemerintahan PR Perak :

1. Kerajaan PR Perak telah memberi bantuan kepada semua sekolah iaitu sekolah agama rakyat,sekolah jenis kebangsaan cina dan tamil

2. Pemberian hak milik tanah kepada rakyat perak .

3. Prestasi keewangan yang betul dan bersih sehingga terdapat jabatan yang mendapat markah terbaik .

4. Keberanian speaker yang tidak tunduk kepada kemahuan UBN demi mempertahankan keadilan kepada rakyat .

5. PR Perak telah menunjukkan gabungan yang baik sehingga berjaya mengadakan Konvensyen Pakatan Rakyat yang pertama dan telah diikut untuk diadakan di peringakat kebangsaan .

No comments:

MOHON SUMBANGAN

KAMI AMAT MENGHARAPKAN SUMBANGAN
DARIPADA SUMBANGAN ANDA..!!!!!
A/C : 111 201 200 2206
AMBANK